ای خدا توهم کمکم نمی کنی
shaparak
تنهام گذاشت

دلم بد جوری گرفته

کاش پیشم بودی

کاش فقط یبار دیگه دستمو میگرفتی و من غر میزدم

مواظبم بودی با کفشه پاشنه بلند نخورم زمین

کاش اون روزا تکرار میشد

از ته دل میخندیدی

یه جوری که منم خنده ام میگرفت

دلم برات تنگ شده

کاش همه این روزا دروغ بود

کاش خواب بود

کاش بیدار شم

لعنتی تمومی نداره

چرا هر وقت اسمت میاد

هر وقت میخوام ازت بگم

گریه ام میگیره

فکر کنم این بغضم تموم نمیشه

هیچ وقت

 

هیچ وقت


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, :: 17:49 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 58142
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools